Orientering, Koppang-Cup Uke 34, 2020

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 17. Aug 2020

Sommerferien er over, og høstsesongen med orientering er i gang. Vi har lagt ut løyper for uke 34 på Nordstumoenkartet.

Denne uka arrangeres som "Usynlig-O". Det vil si at det ikke står postskjermer utplassert i terrenget. Du må derfor benytte appen "Usynlig-O". Men jeg anbefaler gjerne å benytte appen Livelox i tillegg, slik at du kan se hvor du har løpt på kartet etterpå. Kartene må du skrive ut selv, og så kan du løpe når du vil i løpet av uke 34. Vi oppfordrer til å enten å sørge for at du er synlig deltager i en av de to appene, eller sende en melding, med navn og løype til tlf. 992 65 914.

• Dette er glimrende trening både for hode og bein.
  • Egner seg både for barn, ungdommer og voksne, på alle nivå.
  • Tilbudet er gratis for medlemmer av skiklubben og nybegynnere. Dersom du ikke er medlem, oppfordrer vi til å enten tegne medlemskap, eller Vippse kr 25,- pr kartutskrift/ deltagelse til skiklubben: #504209

Løyper, Uke 34:

1,7 km          Kort.pdf

2,9 km          Mellomlang.pdf

6,3 km          Lang.pdf

Lykke til!

Klubbmesterskap, 2020:

Uhøytidelig klubbmesterskap i orientering vil bli arrangert onsdag 26. august, kl.18.00, på skolekartet.

Løpet arrangeres i henhold til NOF's veileder med tanke på Koronasmittefare. Se vedlagt veileder:

veileder_for_o-lop_med_begrenset_deltagelse_17_08_2020.pdf

Resultater fra sommerløypene på Østkjølen:

Resultater fra sommerløypene på Østkjølen finner du her: www.livelox.com/Ostkjolen-race-Sommeren-2020 Få løpere som har lagt ut løpet sitt, men bra gjennomføring av de som har løpt.

KM:

Innlandet avholder KM i orientering de to kommende helgene. Mellomdistanse avholdes på Lunderseter, og sprint på Elverum, kommende helg. Neste helg arrangeres langdistanse og stafett på Lillehammer. Informasjon om løpene finner du på Eventor: https://eventor.orientering.no/Innlandet