Orientering, Koppang-Cup Uke 21, 2020

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 17. Mai 2020

Gratulerer med dagen!
Gratulerer med dagen! Vi feirer dagen med å publisere orienteringsløypene for uke 21, som er lagt på Nordstumoen.

Denne uka er alle postene utstyrt med postflagg. Arrangementet finner du i appen Livelox. (Det er også mulig å bruke appen UsynligO, selv om det står postflagg ute.) Kartene må du skrive ut selv, og så kan du løpe når du vil i løpet av uke 21.

• Dette er glimrende trim både for hode og bein.
  • Egner seg både for barn, ungdommer og voksne, på alle nivå.
  • Tilbudet er gratis for medlemmer av skiklubben og nybegynnere. Dersom du ikke er medlem, oppfordrer vi til å enten tegne medlemskap, eller Vippse kr 25,- pr kartutskrift/ deltagelse til skiklubben: #504209

Løyper; Uke 21:

1,7 km     Kort.pdf

3 km        Mellomlang.pdf

6 km        Lang.pdf

Resultater; Uke 20:

Resultater for løpene i uke 20, finner du delvis på Livelox: www.livelox, Koppang-Cup, Uke 20, og delvis ved å søke opp arrangementet på appen "UsynligO".

Martin G i godt driv og godt humør, på tur rundt i langløypa.

Vi setter også stor pris på om du vil markedsføre tilbudet via  f.eks skiklubbens facebookside, www.facebook.com. Legg gjerne ut bilder.

Dersom du har spørsmål angående kart, eller det tekniske, så kan du ta kontakt på tlf.: 992 65 914, eller e-post: haavard@kaupangmobler.no

Lykke til!

Mvh Håvard Sundberg

Stor-Elvdal SK

Huske på å følge det som til en hver tid er myndighetenes råd angående smittevern i forbindelse med deltagelse!