Orientering, Koppang-Cup Uke 22, 2020

Postet av Stor-Elvdal SK - Orientering den 24. Mai 2020

Ada løp veldig bra i den mellomlange løypa i forrige uke! (arkivfoto)

Orienteringsløyper for uke 22 er klare! Løypene er lagt på skolekartet, med start og mål ved grillbua.

Denne uka arrangeres som "Usynlig-O". Det vil si at det ikke står postskjermer utplassert i terrenget. Du må derfor benytte appen "Usynlig-O". Men jeg anbefaler gjerne å benytte appen Livelox i tillegg, slik at du kan se hvor du har løpt på kartet etterpå. Kartene må du skrive ut selv, og så kan du løpe når du vil i løpet av uke 22. Vi oppfordrer til å enten å sørge for at du er synlig deltager i en av de to appene, eller sende en melding, med navn og løype til tlf. 992 65 914.

• Dette er glimrende trening både for hode og bein.
  • Egner seg både for barn, ungdommer og voksne, på alle nivå.
  • Tilbudet er gratis for medlemmer av skiklubben og nybegynnere. Dersom du ikke er medlem, oppfordrer vi til å enten tegne medlemskap, eller Vippse kr 25,- pr kartutskrift/ deltagelse til skiklubben: #504209

Løyper; Uke 22:

1,7 km        Kort.pdf

3,8 km        Mellomlang.pdf

6,5 km        Lang.pdf

Lykke til!

Resultater; Uke 21:

Totalt har minst 22 deltagere løpt en eller flere løyper denne uka. Morsomt å se at det stadig dukker opp noen nye navn! Lisbeth og Simen har vært løypeleggere og hadde gjort en god jobb med løypene. Det var veldig mye god orientering, og mange tette dueller denne uka. Resultater for løpene i uke 21, finner du delvis på Livelox: www.livelox.com/Koppang-Cup-Uke-21, og delvis ved å søke opp arrangementet på appen "UsynligO".