Emma kretsmester i sprint og Emma/Maiken suverene i par-stafett

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 25. Mar 2012

Emma Murvold ble kretsmester i klassisk sprint på lørdag. Maiken Min Midtskogen ble nr. 4 i samme klasse. Søndag gikk de to på samme lag og ledet fra første meter i klasse 13/14år i par-stafetten som gikk i fristil. Thea Muvold og Eline Stenvoll gikk også begge dager og fine løp av begge.

Lørdag ble Emma Murvold kretsmester i klassisk sprint etter et kjempeløp i finalen. Nest beste tid i prologen, men i finalen var hun sterkest. Maiken Min Midtskogen kom også til A-finalen og havnet utenfor pallen denne gangen med en fin 4. plass. Eline Stenvoll og Thea Murvold deltok begge to på sprint og begge var stålende fornøyd med egen innsats.

Søndag var Emma og Maiken storfavoritter i lagsprint som gikk i fristil. To etapper på hver og de ledet så og si fra start til mål. Solid av våre to supre 14 åringer. Eline og Thea stilte også lag i rekruttklassen og som i går var jentene godt fornøyd med også dagens løp.

Dette var siste øvelse i Sjusjøcupen og Maiken tok en suveren sammenlagtseier og Emma en like suveren andreplass i J-14 år. Ingen andre fra klubben gikk helgas sjusjøcup og vi får nå se mer mot sommeraktiviteter.

Resultater: