Skitrening i høst

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 7. Sep 2011

Nå starter skiklubben opp igjen med trening. Det blir barmarkstrening, rulleskitrening og styrketrening for de eldste

Hei alle sammen!

Håper alle har hatt en flott sommer med mye aktivitet til tross for litt ymse vær…

· Vi starter opp barmarksesongen torsdag 8. september kl 18.00 på Nordstumoen. Husk joggesko, egnet treningsklær som tåler søle og terreng, drikkeflaske og hansker. Ikke staver nå i starten J.

· Gaupeungene har allerede startet rulleskitreningen – hver tirsdag ved ungdomsskolen kl 18.00.

· Styrketreninger for gaupene starter først onsdag 21. september inne i Storstua kl 19.00 – 20.30.

· Hold av helga 22.oktober og 11.november for årets Oppdalssamling. Hvilken helg vi lander på kommer snart! Det blir en av disse to J!!

Vel møtt alle sammen!! Detaljert høstplan kommer etter hvert J!

Vi sees!!!

Kristin (mob 90729614)