Klubbmesterskap i bakkesykling

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 2. Aug 2010

Tirsdag den 17.8 kl. 1900 og start ved Vannverket i Tekna. Mål på toppen av Varpåsen. Løypa er ca. 4 km og vil bli merket hver km. Løypa går langs Moraveien.

Påmelding på mail til bgronvol@hotmail.com eller SMS 99543249 eller ved start. Aldersgrense nedad er satt til 11 år og oppover er det ingen grense. Løypa er lik for barn og voksne, og dette er en ypperlig anleding for alle å prøve seg i en sykkelkonkurranse.

Vi starter en og en og fjorårets vinner starter til slutt. Et minutt mellom hver deltager.

En ypperlig anledning for de voksne som skal sykle birken til å få ut litt gruff og klargjøre kroppen.

En uhøytidlig konkurranse der det viktigste er kampen mot seg selv. Ingen premiering og ingen startkontigent.

Oppfordrer alle skirekruttene til å bli med for å komme i gang med grunntreninga.

Det kåres en vinner i voksen klasse for kvinner og menn og en for barn under 16 år for jenter og gutter.