Miljøsamling for skiklubben på Oppdal til helgen

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 18. Nov 2009

Hele 45 personer er påmeldt til helgens miljøsamling på Oppdal. Selv om det ser veldig dårlig ut mht snø og ski, så har Kristin og hennes trener-team lovet fullt trøkk og mye fin trening.

Fredag til søndag har skiklubben miljøsamling på Oppdal og nærmere bestemt i Vangslia hyttegrend. Det er lagt opp til trening fredag kveld, lørdag morgen, lørdag ettermiddag og søndag morgen.

Fredag og lørdag kveld skal det være sosielt med felles bespisning og kansje vil noen også ha litt underholdning eller leker.

Selve treningen blir litt amputert da det enda ikke har kommet snø i Oppdal, men teamet som er trenere greier nok å finne å noe, slik at man føler man har fått trent.

Det er 20 voksne og 25 barn påmeldt på samlingen, slik at det blir sikkert litt trim for veteranene også.

Regner med at det kommer en reportasje etter samlingen, men dette blir sikkert veldig bra.