SSK - er en del av Grasrothandelen!

Postet av Stor-Elvdal Skiklubb den 31. Jan 2009

SSK er registert i Frivillighetsregisteret og meldt på Grasrothandelen inne fristen.

I Østlendingen lørdag 31.januar blir det fremhevet at mange lag og foreninger ikke er påmeldt grasrothandelen. Av oversikten går det fram at SSK ikke er påmeldt, men dette er ikke riktig.

Vi oppfordrer alle klubbens medlemmer og brukere av skiløypene til å avsette 5% av tippeinnsatsen til SSK. Ordningen har tilbakevirkende kraft fra 1.januar 2009, selv om Grasrothandelen ikke åpner opp før 1.mars 2009.

Slik går du fram:

Når du skal levere spill fra og med mars 2009 av, vil du bli gjort oppmerksom på at Grasrotandelen finnes. Denne informasjonen vil møte deg uansett om du stikker Spillerkortet ditt inn i terminalen hos en kommisjonær, skal spille via norsk-tipping.no, på en spillterminal eller om du spiller via mobilen. Grasrotandelen er med andre ord tilgjengelig i alle de ulike spillkanalene Norsk Tipping har. Når du har funnet deg en mottaker til Grasrotandelen, blir det avsatt penger til denne for hvert eneste spill du leverer. Selv om ordningen starter i mars, vil den ha tilbakevirkende kraft fra 1. januar av. Det betyr at når du velger en mottaker du vil støtte, så vil den foreningen eller klubben motta grasrotandel av det du har spilt for så langt i 2009. (hentet fra Norsk Tipping)

Les mer om Grasrothandelen på sidene til Norsk Tipping.