Orientering, torsdag 15. august 2024

Postet av Stor-elvdal Skiklubb den 15. Aug 2024

Sommerferien er over og det er på tide å dra i gang høstsesongen med o-løp. Første treningsløp blir i kveld, torsdag 15. august, med oppmøte på ungdomsskolen kl. 18. Det blir løyper i fra 1,5km til 6km, tilpasset deltagere på alle nivå. Møt opp!

Noen av oss har brukt sommerferien til å løpe O-løp. Vi var tre fra klubben som deltok på Gammelskolla 2-dagers ved Åstbrua. Magnus stilte som debutant på et større o-løp. Han var litt spent før start men imponerte stort med solid gjennomføring, så godt som feilfritt i et krevende ukjent terreng. Odd Arild og Håvard løp også gode løp.

Ellers har vi løpt Sommerløpene i Nord-Østerdal, Odd Arild vært i Finland og deltatt i veteran-VM, Håvard løp O-Ringen 5-dagers i Sverige, Elgåspretten og veteran-SM Ultralang i Sverige. Noen oppturer og noen nedturer resultatmessig, men artig å være med uansett. Resultater er å finne på eventor.no, eventor.se og wmoc2024.fi